باباش و دخترش

خرید بک لینک
تو کیستی ، که من اینگونه ، بی تو بی تابم؟شب از هجوم خیالت نمی برد خوابمتو چیستی، که من از موج هر تبسم توبِسان قایق سرگشته، روی گردابهمه وجود تو مهر است و جانِ من محرومچراغِ چشم تو سبزست و راه من بسته است#فریدون_مشیری پ.ن : نیمه ی ماه رمضان فرا رسید ، میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام را تبری باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

باز هم باغچه از غنچه ی پژمرده پر است

شهر از مردم دلتنگ و دل آزرده پر است

گر زمین خوردم و برخاستم ای دوست چه غم

خاک این میکده از مست زمین خورده پر است

گیرم از قصه ی این غصه هم آگاه شدم

زندگی روز و شبش از غم نشمرده پر است

#فاضل نظری

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۵ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج

حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج

# فاضل نظری

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۶ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

آنقدر از نبودن تو غصه می خورم

از دست غم «نشان لیاقت» گرفته ام

هر لحظه با خیال تو در حال صحبتم

از این همه مکالمه لکنت گرفته ام

#امید صباغ نو

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۴ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

خسته

خود خواه

بی شکیب

از این جهان فقط همین ها را برایم باقی گذاشته اند

با من مدارا کن !

بعدها دلت برایم تنگ خواهد شد ...

# سید علی صالحی

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۸ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

گفت : مرا یادت هست ؟

دویدو و در راه فکر کردم من چه یادی دارم ، چرا یادم به وسعت همه ی تاریخ است؟

و چرا آدم ها در یاد من زندگی می کنند و من در یاد هیچکس نیستم ؟؟؟!!!

# عباس معروفی

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۳ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

یا رب ،

ما مشق غم عشق تو را خوش ننوشتیم

اما تو بکش خط به خطای همه ی ما ...!

#فاضل نظری

پ.ن: شب بیست و یکم رمضان ، شب قدر ، و شب شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین را تسلیت عرض میکنم

+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۴ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

... و شعر آخرین شِفای اندوه آدمیآن چیز که در جستن آنی ، آنی ...قدیمترها جای در باره ی وبلاگ من خالی نبود ، اما چون هر کسی ازش برداشت خاصی میکرد حذفش کردم ، این روزا رهگذرایی که از اینجا عبور میکنن حرفایی میزنن که نشون میده برداشتشون از برخی از پستای من درست نیست ، مهمترین برداشت اشتباه اینه که خیلیه باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

اگر روزی گُنه کردی ، مشو نومید از رحمت

تو توبه نامه را بنویس ، امضا کردنش با من

#ژولیده نیشابوری

پ.ن: شب بیست و سوم رمضان ، آخرین شب قدر ...

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۸ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

یا اِلهَ العاصین ...

و

یا مُبَدِّلَ السَّیئاتِ بِالحَسَناتِ ...

پ.ن: میون همه ی اسمای الهی با این دو اسم دوس دارم صداش کنم ..

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۲:۵۶ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: يکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت: 5:53

صفحه بندی